Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Skum Hyr Dvd

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Johan
    Citat Ursprungligen postat av matkoh
    Hmmm.

Jo det funkar med XCDRoast ! Jag brände en skiva i förra veckan åt en kompis där hans Fönsterburk inte såg skivan, men XCDRoast fixade det. (Och naturligtvis Linux).

Lycka till
    Och detta va givetvis på samma dator och samma drive då antar jag?
    Haha! Ungefär som om linux skulle behandla Layer1 annorlunda
    Vicken pappskalle!

När man pratar rippning av DVDer så verkar DVD Decrypter vara så bra som det blir just nu, freeware oxo!

var det någon som sa flame-war?

I OS/2 hade det funkat utan brännarprogram!
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

JAg tror att Johan(comhit crew) hade hyrt den för mig och haft den på bordet när han tittat på fäboflickan eller nått därav blev det så... :-)
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Citat Ursprungligen postat av storfors
    JAg tror att Johan(comhit crew) hade hyrt den för mig och haft den på bordet när han tittat på fäboflickan eller nått därav blev det så... :-)
    Då va det nog inte choklad :roll: . Dessutom är det knappast Windows, eller Linux heller, för den delen, som avgör hur det som beskrivs ovan hanteras, utan självklart är det programvaran i progget.

mvh humlan.

PS. Ett par bra länkar för/om DVD m.m: http://www.videohelp.com/ http://www.doom9.org/
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Tackad
    1 gånger
    Filmen kanske var så usel att Windows vägrade spela upp den i hänsyn till användaren?
    Linux däremot är smaklöst och visar därför direkt upp vad man än stoppar in.

Citat Ursprungligen postat av eviln
    Vicken pappskalle!
    Varför skulle inte den behandla layer1 annorlunda? Ett annat exempel på skillnader är cdda. Linux är inte uppbyggt riktigt på samma sätt som windows förstår du...

Ärligt talat har du använt linux nån gång de senaste åren? Utvecklingen har gått otroligt snabbt.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av electrified
    Vicken pappskalle!
    Varför skulle inte den behandla layer1 annorlunda? Ett annat exempel på skillnader är cdda. Linux är inte uppbyggt riktigt på samma sätt som windows förstår du...

Ärligt talat har du använt linux nån gång de senaste åren? Utvecklingen har gått otroligt snabbt.
    Layer1 är det fysiska lagret och har inget med något os att göra.
    Som om man skulle behöva andra nätverksuttag i datorn om man körde os/2 istället för novell.
    Fast linux kanske utvecklar det med?

Edit: och ja, jag använder linux dagligen även om jag klart föredrar *BSD.

Vicken pappskalle!

Layer1 är det fysiska lagret och har inget med något os att göra.
    Fysiska lagret ja, men så måste man läsa av det.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Tackad
    1 gånger
    Fysiska lagret ja, men så måste man läsa av det.
    ...och det gör läsaren, inte OSet...sedan skickas allt stiligt packeterat med rosett och allt till OSet och om det väl kommer dit så kommer både windows och linux att haja allt.

Släpp bollen nu, det har inte med OSet att DVDn inte var läsbar att göra.

@ eviln

Vill bara ge dig en eloge, för att Du står på dig, å att Du har insett att inget OP är bäst, utan att alla för sina för/nackdelar inom alla områden. Å att det är så mycket mer som spelar in, än bara vilket OP som används . Synd bara att inte fler Linux-användare, har din i mina ögon, sunda inställning.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

1. DM800 skum bild
    Av winger i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 13:24
  2. En skum fråga om Dreambox/Samsung-TV
    Av dwat i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 10:29
  3. Skum kodning
    Av Shaft i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 09:18
  4. skum sagem-box
    Av norsken i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 08:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss