Tjena.
Jag har presis köpt mig en DB500t och jag undrar hur man gör för att surfa med tv´n.
vilka prg och pluggins lr vad det nu kan behövas.
![]()
Tjena.
Jag har presis köpt mig en DB500t och jag undrar hur man gör för att surfa med tv´n.
vilka prg och pluggins lr vad det nu kan behövas.
![]()
Surfa? Menar du WWW surfa då eller?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
japp..
har hört att det ska gå att göra det.. vore tacksam om du kunde skriva lite om hur
Googla efter nån plugin... Jag har själv aldrig lekt med det..
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
det finns ett plugin i gemin imagen som heter "links", dock står det att den endast är för dm7000 och jag har inte fåt den att funka heller på min 500t - sorry![]()
Finns här: http://www.info-sat.it/dreambox/redir.asp?link=117 men inget jag testat själv. Det finns säkert flera andra, men å surfa på "vanlig Tv" är ingen höjdare, då upplösningen är alldeles för låg.
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Links är ju inte direkt en grafik webläsare... Visar endast text... Nadda bilder...
Finns det någon webbrowser som funkar på DM500T ?
(Har mountat hd på pc)