har laddat ner alla avsnitt av prison break 1-13 men sista avsnittet var inte komplett
laddade ner igen av en annan men det var lika! är det någon annan som åkt på samma nit eller finns det fler avsnitt?
har laddat ner alla avsnitt av prison break 1-13 men sista avsnittet var inte komplett
laddade ner igen av en annan men det var lika! är det någon annan som åkt på samma nit eller finns det fler avsnitt?
Inte komplett?
Vilken release har du tagit ned?
LOL releaserna brukar vara bra.
Det har inte gått mer än 13 avsnitt.
http://isohunt.com/torrents.php?ihq=...OL&ext=&op=and
Vad menar du med komplett? Att det slutar mitt av och dom missat att ta med sluttexterna? Så är det ofta... Nästa avsnitt (14) börjar gå nångång i mars eller vad det var...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
20 Mars för att vara exakt. Sååå jobbigt att behöva vänta! :P
det blev bara ett halvt avsnitt det sista del 13! men det kanske ska vara så!
vad menar du med halvt avsnitt?
Hur långt är avsnittet för dig?
Det ska vara ca 42 minuter och 33 sekunder.
Se vad DC och Torrent ställer till med..
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
vet inte tiden men jag trodde att man skulle få se att de klarade sig ut men det blev stop vid röret!
nu ska vi inte säga för mycket för de som inte sett serien. Men kan säga så mycket att de inte tar sig ut i det avsnittet.
Gör helt enkelt så att du tar ned nån av de LOL releaserna som jag länkade till ovan och jämför med din kopia så ser du ju om det är för kort. Avsnitten brukar annars sluta ganska tvärt ibland.