Be din admin flytta upp dig i USER listan. Om det hjälper, ligger Ni troligen på max vad kortet klarar av... Men två kort av samma sort, menade jag att Du har t.ex ett basabb, å nån annan ett fullabb, men så var det ju inte här...
mvh humlan.
Be din admin flytta upp dig i USER listan. Om det hjälper, ligger Ni troligen på max vad kortet klarar av... Men två kort av samma sort, menade jag att Du har t.ex ett basabb, å nån annan ett fullabb, men så var det ju inte här...
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Blir förvisso bild men ingen service kan visas, något sådant meddelande...typ "Service could not be found".Ursprungligen postat av hogga
Linuxen funkar forfarande bra...signal find hittar ingenting alls.
Då är det problem med signalen....Ursprungligen postat av eviln
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Nej, en annan 500T funkar utmärkt med samma antennuttag. (samma img och conf)Ursprungligen postat av humlan57
Det är problem med tunern.
Det kan det vara, men liks förbannat ett signalproblem :wink: Så det ser ut som Du bör ta kontakt med DMN: Digital Multimedia Nordic: 08-56435430, å komma överens vad som bör göras, eller vänd dig direkt till din återförsäljare...
mvh humlan.
Det är likförbannat tunern som signalen går direkt in i efter antennuttaget
Skickade in boxen till digisat i förra veckan efter samtal med dem.
Mina favoritkrämare, allt har löst sig på smidigaste möjliga sättet där.
Får pressa priserna lite humlan så köper jag min 4e 5e och 6e box från dig
Edit: Har fortfarande inte fått tillbaka boxen från reparation, nu är det den 13e Mars.
När ska man börja tro att disgisat har blåst mig?