Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Funcard i en thomson 35 th

Funcard i en thomson 35 th

Hej. Jag såg ett inlägg men det gav mig inte svaret om det går att köra funcard eller goldcard i en thomson 35 th mottagare ?
    Hls

Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    311 gånger
    Hmmmm.

Det är klart att det går att köra ett sådant kort. Men vad ska du med det till ? Vilket utbud är du ute efter ?
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

ntv med via2

NTV = Viaccess 2.5 = samma version som Boxer = Ej hackat
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jo NTV mir funkar i min dreambox men nu ska jag testa i min Thomson och då funkar det inte . Varför ?

Det du kan få i på ID 019410 är RTR Ukraine, ORT International, 1st Baltic Channel Estonia /Latvia /Lithuania, TV1 Lithuania, kör på index 08

Den 10/1 gick mir över till 02 2D 00 och det sägs att det är viaccess 2.6, ivf så finns det inga kända nycklar
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Men varför funkar inte ort osv.

Det var vid årsskiftet jag ahde NTV mir. Men varför funkar inte Ort osv. i thomson, är den spärrad att ta funcard ?. i min dreambox no problem. Kan c***** digi** ha lagt in nån spärr i mottagaren ?. Eller finns det nån annan funcard fil som man måste lägga in för thomson mottagaren ?
    Tacksam för information.

Finns det fortfarande Viaccess kvar i den eller är den uppgraderad med NDS/Videoguard?

Fria via

Jag kan fortfarande se fria via program, och hur vet jag vad som är uppgraderat ?
    Hls

Liknande ämnen

1. Kan jag använda funcard i min thomson th35?
    Av m_johan84 i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-17, 16:25
  2. Thomson
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 11:43
  3. Vilket FunCard till Thomson DTI 2000
    Av cim99jp8 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 21:43
  4. [LÖST] thomson dsi35th+viasat funcard
    Av toka i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 00:19
  5. Remota ett funcard med thomson/triax?
    Av manface i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 15:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss