Sidan 5 av 10 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 96

Ämne: Teckning av Muhammed

  1. #41
    Sluta bråka!

    Piss on earth

    mvh
    dickus
    7.62mm - One size fits all. xx/

  2. #42

    mohammed versus jesus

    En tanke är,vad hade hänt om dom gjort en film om mohammed så som Monty Python gjorde om jesus, menar då "Life of Brian.
    Humax vaci 5350 2 lnb hotbird-astra1
    Triax dvb 65s 1 lnb astra2
    kabelvision

  3. #43

    Re: mohammed versus jesus

    Citat Ursprungligen postat av halda
    En tanke är,vad hade hänt om dom gjort en film om mohammed så som Monty Python gjorde om jesus, menar då "Life of Brian.
    Tanken har slagit mig åxå Tur man inte är religös, så man slipper dras med allt sånt här.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #44
    Citat Ursprungligen postat av maximus
    Sluta bråka!

    Piss on earth

    mvh
    dickus
    Pax för den andra mohammedbilden :dance:

  5. #45
    Gäst
    Jag tror att "storsmurfen" tänker bojkotta alla varor från hela europa, och vägra ta emot några allmossor från oss! :-)

  6. #46

    Re: mohammed versus jesus

    [
    Tanken har slagit mig åxå Tur man inte är religös, så man slipper dras med allt sånt här.

    mvh humlan.[/quote]

    Håller med dej. Religion ställer bara till det.
    Humax vaci 5350 2 lnb hotbird-astra1
    Triax dvb 65s 1 lnb astra2
    kabelvision

  7. #47

    Re: mohammed versus jesus

    Citat Ursprungligen postat av halda
    En tanke är,vad hade hänt om dom gjort en film om mohammed så som Monty Python gjorde om jesus, menar då "Life of Brian.
    Exakt..Jag är djupt troend katolik (ber på kvällarna) går i kyrkan.
    O jag blev inte de minsta upprörd när jag såg Life of Brian eller Museum utställningen där den dåvarande Påven Johannes II fick nån jävla stenblock över sig ( nån som har den bilden by the way?)

    De jag tänkte då va, Alla har rätt att ha en åsikt.
    Vadå, så om några katoliker tror att jesus va flintskallig, men tror på hans ord.
    Ska jag bli förbannad då för att deras bild av Jesus inte densamma som min?

    Så varför bli arg för något du inte kan påverka?

    Ex. När den polska påven blev skjuten o höll på att dö.
    Vad var det första han gjorde när han hade krafter nog att stå på bena?
    Jo han åkte till fängelset o förlät mannen som sköt honom.

    Denna man var en Turk o Muslim, inte fan hatar jag turkar eller muslimer för den delen.. min bäste polare är turk o har flera muslim polare.

    Det jag inte fattar är hur Muslimerna kan fördömma ett helt jävla land o dess folk för något som några enstaka människor gjort.

    PS. Inget snack om stavningen e för trött för att formulera eller att stava rätt
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  8. #48
    Jag tycker man ska förbjuda publicering av bilder av Muhammed, han är alltför ful för att avbildas!

  9. #49

    Re: mohammed versus jesus

    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Citat Ursprungligen postat av halda
    En tanke är,vad hade hänt om dom gjort en film om mohammed så som Monty Python gjorde om jesus, menar då "Life of Brian.
    Exakt..Jag är djupt troend katolik (ber på kvällarna) går i kyrkan.
    O jag blev inte de minsta upprörd när jag såg Life of Brian eller Museum utställningen där den dåvarande Påven Johannes II fick nån jävla stenblock över sig ( nån som har den bilden by the way?)

    De jag tänkte då va, Alla har rätt att ha en åsikt.
    Vadå, så om några katoliker tror att jesus va flintskallig, men tror på hans ord.
    Ska jag bli förbannad då för att deras bild av Jesus inte densamma som min?

    Så varför bli arg för något du inte kan påverka?

    Ex. När den polska påven blev skjuten o höll på att dö.
    Vad var det första han gjorde när han hade krafter nog att stå på bena?
    Jo han åkte till fängelset o förlät mannen som sköt honom.

    Denna man var en Turk o Muslim, inte fan hatar jag turkar eller muslimer för den delen.. min bäste polare är turk o har flera muslim polare.

    Det jag inte fattar är hur Muslimerna kan fördömma ett helt jävla land o dess folk för något som några enstaka människor gjort.

    PS. Inget snack om stavningen e för trött för att formulera eller att stava rätt
    Väl talat. Där har vi skillnaden mellan Jesus och Mohammed, Jesus är en förlåtande typ medans Mohammeds anhängare mest verkar vilja ge igen.

  10. #50
    Dom som gör sig "lustiga" med att byta avatar ombeds att byta tillbaks till nått lämpligare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss