Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Humax CXC-2000PVR

Humax CXC-2000PVR

Tjena,

funderar på att skaffa en Humax CXC-2000PVR, men efter att ha sökt lite här på forumet har jag inte hittat några trådar. Hur snabb den är vid kanalbyten, funkar PVR funktionen bra med timeshift osv?

Egentligen vill jag ju ha en HDTV-klar box, men eftersom det verkar dröja innan det kommer ut några sådana samt innan Comhem har uppgraderat sitt nät så att det funkar smärtfritt så lär ju bindningstiden va slut

Om det som stod i tråden nedan stämmer så lär kan man ju glömma ett fotbolls-Vm med HD :x

reflektioner om boxen skulle uppskattas

neiden

Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    3 gånger
    Jag är riktigt nöjd med min allt har funkat klockrent enda negativa är som du säger att den inte är HDTV klar
    mvh pazante

Re: Humax CXC-2000PVR

Citat Ursprungligen postat av neiden
    Egentligen vill jag ju ha en HDTV-klar box, men eftersom det verkar dröja innan det kommer ut några sådana samt innan Comhem har uppgraderat sitt nät så att det funkar smärtfritt så lär ju bindningstiden va slut
    Canal + HD är idag den enda kanal som på allvar sänder HD till Norden. När fler kanaler blir tillgängliga kommer även com hem att lansera HDTV.

Det ska även komma en nya PVR-burk under våren med dubbla tuners och större hårddisk.

Liknande ämnen

1. Humax CX-FOX C bra?
    Av chester11 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 18:25
  2. Humax cxc-2000pvr
    Av matte78 i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 15:40
  3. Humax CXC-2000PVR har kommit!
    Av phq i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-24, 21:47
  4. Humax CXC-2000PVR
    Av phq i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 08:00
  5. Humax F1-VA
    Av masse_2004 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-30, 15:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss