Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: få viasat utan att betala något?

Citat Ursprungligen postat av gusgez
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Fixar gramatiken direkt
    Haha, den här tråden har allt!
    -Vill ha gratis TV.
    -Gnäller på stavfel, "GRAMMATIKEN".
    -Vilket OP är bäst (du är kungen på detta MatKoh...)

ComHit rules!
    ja visst är den kul! trist bara att den inte ledar någon vart...
    vad är det folk inte fattar?! jag har bredband (Telia 8/1; därmed inga "lokalt" bredband bara) och jag är villig att betala, dock inte lika mkt som idag...så vad göra?
    Men va F*N, de finns ju inget å göra om du inte vill köra cs. Så antingen dela ut ditt kort eller gå med i en cs grupp. Sluta ställ samma fråga 10ggr, sök i stället eller kom med en ny fråga!

Citat Ursprungligen postat av gusgez
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Fixar gramatiken direkt
    Haha, den här tråden har allt!
    -Vill ha gratis TV.
    -Gnäller på stavfel, "GRAMMATIKEN".
    -Vilket OP är bäst (du är kungen på detta MatKoh...)

ComHit rules!
    ja visst är den kul! trist bara att den inte ledar någon vart...
    vad är det folk inte fattar?! jag har bredband (Telia 8/1; därmed inga "lokalt" bredband bara) och jag är villig att betala, dock inte lika mkt som idag...så vad göra?
    Men va F*N, de finns ju inget å göra om du inte vill köra cs. Så antingen dela ut ditt kort eller gå med i en cs grupp. Sluta ställ samma fråga 10ggr, sök i stället eller kom med en ny fråga!
    så som vissa förklarar CS här (att man ska dela med med tex grannens kort vill jag inte ha det nej; eftersom jag för 100:e gången inte har grannar) men i den meningen att jag vill göra det billigare...men då kanske det inte är CS:..eller?

SKa vi trolla eller vad tusan är du ute efter?

Du behöver inte dela med din granne om ni är ovänner. Dela med dina kusiner i lappland eller skåne eller din jobbarkompis eller hans farmor!

få se om jag fattat rätt... 1. Du skaffar en dreambox .2 du går med i en card charing grupp för via sat o canaldigital dessa har ingen geografisk begränsning dvs man kan ha en andvändare i kiruna o den andra i skåne ( behöver inte vara "lokalt" ) 3 . sök på forumet så hittar det du söker. hoppas att det löser sig för dig.

Du kan ta ett multiabonnemang hos canaldigital.
    Det spelar ingen roll var den andra boxen är i sverige/täcningsytan. du behåller ditt kort och får ett till.

vi har tagit ett på 3 pers. det blir 130kr för familjepaketet i månaden per skalle inklusive kortavgift o annat.

kräver inget bredband och är nog tyvärr det enda du kan göra om du inte vill köra CS men ändå få ned kotnaden
    Auktoriserad julmusttestare.

Som jag skrev innan så behöver man inte dra någon kabel mellan två hus för att kunna andvända cs utan man kör allt över internet.

Om du inte gör som elvings säger så finns de inget mer att göra. Så sluta att ställa frågan: "jag vill ha de billigare"

Liknande ämnen

1. Många tv-kanaler utan att betala?
    Av Rävarn i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 16:04
  2. få canaldigital utan att betala något?
    Av gusgez i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 13:57
  3. Är thomson viasat ej uppgraderad något att ha?
    Av atomictom i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 18:21
  4. Canal+ utan att betala
    Av Chief_Ryback i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 16:09
  5. Viasat utan conaxkort
    Av Bond007 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 20:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss