Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ang cardsharing tråden.

Ang cardsharing tråden.

Som ni kanske märkt är den stora tråden där alla tigger plats i cardsharing grupp inte längre kvar. Vi tillåter inte längre att folk frågar efter platser i grupper eller frågar efter medlemmar till sin grupp i forumet.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

c-c c-c c-c
    CS är största hotet mot dreambox.
    "FreeTV" finns inte, det är alltid någon som betalar.
    Kryptering = NDS, Conax...
    Kodning = MPEG2, MPEG4...

Så alla i CH-crewet har hittat folk att cardsharea med nu mao :wink: :mrgreen:

Jag tyckte mest tråden kändes tjatig. Jag skulle iaf inte våga leta medlemmar där om jag startade en cs server. Bättre att hålla det till folk man känner.

Det tycker jag är synd. Jag fick tag på en bra grupp där och så länge alla höll till i samma tråd kan det väl knappast kallas tjatigt? Jag skulle aldrig hittat en grupp att vara med i då mina kompisar varken har intresset eller comhem som jag!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Tackad
    1 gånger
    Håller med, mycket egendomligt.
    Stängdes tråden för att den var tjatig?
    Det är väl den enda tråden som hållt sig on-topic någonsin på hela internet! :smile:

Den stängdes för att vi inte ville ha kvar den. Risk att sånt drar negativ uppmärksamhet till forumet. Det är ju inte heller riskfritt att dela ut platser på det sättet heller.

Helt ärligt. Sedan när vart detta forumet petigt med lagens gråzooner? Jag förstår givetvis att vi inte kan ägna oss åt direkt olagliga saker här på forumet, men hela vår verksamhet som kortpirater är väl lite tveksam. Att detta skulle ge forumet någon negativ uppmärksamhet tycker jag är löjligt.

Sedan är det väl upp till de som vill ha medlemmar till sin grupp att avgöra om personen verkar seriös eller inte. Och jag tycker det låter väldigt paranoidt att tro att polisen ligger här och snokar efter brottslingar.

Att försöka slå sönder mina argument kommer inte att återuppliva tråden.

Men om det inte finns några bra argument och tråden är efterfrågad, och välanvänd uppenbarligen, varför inte?

Liknande ämnen

1. Tråden handlar om RAM- minne
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 12:21
  2. MII-tråden
    Av JP 34 i forum Canal Digital
    Svar: 141
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 19:00
  3. Bil tråden
    Av darude i forum Övrigt
    Svar: 59
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 20:10
  4. (Den stora) Öl-tråden
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 13:04
  5. Tråden om nya korten?
    Av sleeptalker i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-08, 04:13

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss