Du MÅSTE installera det i felsäkert läge... Annars blir det bara skit av det...
Du MÅSTE installera det i felsäkert läge... Annars blir det bara skit av det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.