Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: TvTorrent.se (ny svensk TV tracker) [Ny design]

  1. #1

    TvTorrent.se (ny svensk TV tracker) [Ny design]

    Godkväll

    06-05-21 Ny design!

    Jag och några kompisar har under en längre tid jobbat på att öppna en svensk tvtorrent sida och nu är vi äntligen klara med grunden. Servern är uppe och allt ska vara inställt.

    Sidan ska så småningom översättas till svenska men de kommer. Vi håller på för fullt

    Vi öppnade sidan publikt i går kväll så de finns nästan inget på den, så ha översende med innehållet. Ni är naturligtvis välkommna att lägga upp allt som har med tv att göra. Både svensk och internationellt.

    Vi ska försöka att lägga upp LOST och Prisonbreak direkt när avsnitten släpps. Så får ni inte tag på dom på TPB eller likande sidor så är ni välkomman till oss.

    Vi har märkt att vissa medlemar inte kan regga sig på .se domänen, dom får bl.a "wrong code". Om inte de funkar så testa den secundära domänen.

    Kom gärna med synpunkter på ALLT om sidan. Vi är [/I]nästan[I] nybörjare så alla tips är trevligt.

    Hjälp till att göra sidan större!

    1:a http://www.tvtorrents.se/
    2:a http://snouser.ath.cx/


    #Jag hoppas att de är tillåtet att göra lite reklam för sin sida. De gäller ju även synpunkter så de kan väll inet vara så farligt #[B]

  2. #2
    Vid en första koll på sidan så kan jag bara klaga på "browse delen" skapligt jobbigt med alla dessa "filter" Men annars nice!
    DM800HD
    OSCAM (Linux)

  3. #3
    Vi ska se ifall vi kan fiča så man kan blädra manuellt mellan alla serier i stället. Mycke bra tips!

    Ladda gärna upp något också

  4. #4
    La ett inlägg i "Omröstningar" :smile:
    Kan kolla vad jag har som kan läggas upp.. slängde ju mina Rome avsnitt :cry:
    DM800HD
    OSCAM (Linux)

  5. #5
    Mycke bra!
    Ska kolla på de..

    Går sidan någorlunda snabbt, eller är allt super segt?

  6. #6
    För mig går det snabbt, men kan ju ändras om det börjar rasa in massa folk..
    2 online nu säger ju inte så mycket.. hehe
    DM800HD
    OSCAM (Linux)

  7. #7
    Har reggat mig men när jag ska klicka på aktiverings länken så kommer det bara en sida där det står sorry pal

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av wargen2005
    Har reggat mig men när jag ska klicka på aktiverings länken så kommer det bara en sida där det står sorry pal
    Jag tror att vi hittade felet.

    Om de är några mer problem så är de bara att skriva i denna tråden så ska jag försöka fixa de.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Citat Ursprungligen postat av wargen2005
    Har reggat mig men när jag ska klicka på aktiverings länken så kommer det bara en sida där det står sorry pal
    Jag tror att vi hittade felet.

    Om de är några mer problem så är de bara att skriva i denna tråden så ska jag försöka fixa de.
    Jag har provat att regga mig, men jag får bara svaret "wrong code"!
    Varför då?

  10. #10
    Om du läser på startsidan så får du en bra lösning.

    Vi vet dock inte varför de blir som de blir (än).

Liknande ämnen

  1. webb design
    Av ch2001 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 13:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss