Jorå det funka alldeles utmärkt,men det tar lite tid att få till det som man vill.
Tanka ner MV med blå panel.
den ska paras ihop med MM-grabber som du har i din dator ,med MM-grabber tar du ner EPG på upp till en vecka (även tv 3 )som du ftpár till dreamboxen/MV.
det är lite fnul, men det är värt besväret.




Svara med citat
