Någon som vet var jag kan köpa en Dreambox 7025s på avbetalning någonstans...
skall helst vara ett pålitligt ställe...
tackar på förhand!
/trollhattan
Någon som vet var jag kan köpa en Dreambox 7025s på avbetalning någonstans...
skall helst vara ett pålitligt ställe...
tackar på förhand!
/trollhattan
www.neptunsat.com har avbetalning med Handelsbanken Finans... Finns säkert fler som har det..
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Handla INTE hos neptunsat... Världens jävla bluff företag... Har skulder upp över öronen... Sköter varken garantier eller service eller nått...
Snackade precis med satellitproffsen (www.satpro.se) och kollade så dom har det åxå... Så ta kontakt med dom så kan dom fixa det till dig...
Du gör det enklare för dig själv om du handlar hos Satellitproffsen eftersom dom har rent mjöl i påsen... Vilket INTE neptunsat har...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Lika bra o varna för www.technistore.se/ också tycker jag. Billiga o tar gärna emot förskottsbetalning men kan inte leverera Dreamboxar o fa.. vet om hälften blir levererat om man läser lite på deras eget forum.
Dom jag litar mest på är SatPro... Eftersom jag känner dom personligen så vet jag vad dom har hemma och kan leverera... Och där är inget fuffens inne... Så där kan ni handla säkert...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.