har sökt jobb i närliggande orter.. jag har inte fått nåt än där heller...

jag har inte slarvat med räkningarna jag har inte haft pengar till räkningarna det är skillnad... och så är det med många av dom jag känner... deras utgifter är större än det dom får in... och kommre moderaterna till makten kommer ju bara som skulderna öka ännu mer för många...

varför jag inte får jobb macdonalds... tja det får du väl fråga dom om inte fan vet jag väl... men då jag skriver att jag inte har varken utbildning eller erfarenhet osv och inte har körkort då är man ointressant... det är samma på alla ställen varför ta mig när dom kan ta andra som har utbildning,erfarenhet,körkort och allt... finns hur många som helst at välja bland i den här stan och det ser likadant ut i grannkommunerna... jag har varit på arbetsförmedlingen och soc att försöka hjälpa mig hitta ett jobb men dom vill inte hjälpa mig...

visst finns de ju dom som inte vill jobba med och dom kan dom dra in ersättning för de håller jag däremot med om... men dom flesta arbetslösa vill faktiskt jobba och försöker få men det finns inga jobb...

men iaf jag själv klarar mig väl säkert... jag tänker mer på alla ja känner som kommer drabbas mycket hårt på moderaterna politik... din fru är ju en som kommer drabbas på deras politik med + allt som kommer bli dyrare så inte kommer du ha mer pengar iaf...
din fru har väl fått jobb just för att hon bor söderut... hon har väl säkert gått gymnasiet ch har körkort och mer arbetserfarenhet än jag har... så hon är säkert mer intressant än mig för arbetsgivare...