nope knappt jag ja gick klart grundskolan ens.... klarar inte av teori nå vidare men praktiskt är jag bra på lära mig... jag var med om en olycka med som gjorde att att jag var borta mycket så det handlar inte om att jag inte orkade... jag gick faktiskt ett halvår på gymnasiet men det funkade inte.... men du säger ju själv att du inte skulle anställa mig så säg inte att jag inte vill ha ett jobb då för det vill jag... men arbetsgivarna ger mig ju inte chansen på dom få jobb man hittar som man skulle kunna klara... försöker iaf just nu få af att betala en nätverksteknikerutbildning eller nåt sånt så man får de på papper men just nu verkar dom inte så pigga på göra de.. jag är över 30 år så jag var myndig och bodde i egen lägenhet osv så jag vet vad jag snackar om... och jag snackar fortfarande inte bara om mig.. finns många som är i samma hopplösa situation som mig eller är förtidspensionerade och sjukskrivna av olika orsaker och inte kan jobba pga det och dom ska straffas tycker moderaterna... alla som har dyra bolån kommer få de tuffare med... visst dom vill ta bort fastighetsskatetn men istället kommer räntan bli hög garanterat istället så det blir inte billigare iaf... bara kolla vad som hände senast då dom ville leka mini emu och allt...