Ursprungligen postat av
Leatherface
tja dom andra borgarna är inte mycket bättre dom heller... apor hela bunten som hör hemma på zoo.... och du vet mycket väl vilken grupp jag menar så spela inte dum... den höga bilskatten tycker jag är bra för vi måste göra nåt åt miljön... däremot så tycker jag att man ska ha möjlighet att använda bilen och vem kommer ha råd med dom högre trafikförsäkringar de kommer bli kommer bli många 1000 lappar mer per åt det... just det bara dom rika... sen kan ni inte skylla bara på bilskatten det är ju inte deras fel att det är kaos i världen som driver upp bensinpriset nää tänk på miljön och skaffa miljöbilar istället.. era barn har säkert mopeder och skotrar och där blir de en massa extra med... tro inte att ni kommer ha nåt kvar av skattesänkningarna med alla höjningar i utgifterna det kommer bli... och och räkna ut själv efter deras förslag så får ni se... sen så tycker jag V får igenom för lite av sina saker faktiskt så där har du fel... jag hoppas dom börjar bli hårdare i förhandlingarna snart...