Citat Ursprungligen postat av Leatherface
SCB.... visst har arbetslösheten gått upp lite igen nu igen sen 1992 men den är fortfarande betydligt lägre än vad den var 1994 och jobben ökar nu igen... men visst det är fortfarande en bra bit kvar till man återställt de till den nivån det låg på innan ni förstörde allt i början av 90 talet...
Fattar inte hur du kan hålla på med dina påhopp! Hur kan du skriva NI hela tiden, precis som om varje person som inte är vänsterpartist är ansvarig för allt som hänt då inte vänstern haft majoritet i riksdagen.
Jag har inte det minsta till övers för politiker, då säger ju bara saker som dom sedan inte står för.
Jag skulle kunna göra samma jämförelse med de ökade skatter som skett under sossarna ledning och påstå att det är komunisternas fel ! Men jag avstår från det.....
Kan bara konstatera att ex.vis min uppvärmning av huset (direktel) har under den senaste 10-årsperioden ökat med 18.000 kr om året. Men sådana ökningar drabbar ju inte sjuka, pensionärer och arbetslösa, eller ? Listan kan göras lång på fler sådana exempel....