Hej,
Nån som vet en bra och snabb dreambox reperatör? Jag bor i bushen så det är enklast för mig och skicka den via post.
/JB
Hej,
Nån som vet en bra och snabb dreambox reperatör? Jag bor i bushen så det är enklast för mig och skicka den via post.
/JB
Dreambox 7020s, Gemini 3.30
Digital Multimedia Nordic: 08-56435430Ursprungligen postat av James Bond
mvh humlan.
Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...
Bra å snabb vetefan om man ska säga om digital nordic... Ibland så får man tillbaka hälften av de saker man skickat med... Sist så fattades fjärr och elkabel i en box jag fick tillbaka... Men tyvärr så är dom de ända godkända dreambox reperatörerna i sverige...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Du hade rätt jag skickade in min box den 21/3 och har inte sett röken av den sedan dess. :-(Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Bara att ringa och gnälla... Dom är sega som fan så man får tvinga dom till allt... Så bara ring å gnäll så löser det sig nog... Kan ev. även vara så att dom väntar på reservdelar vilket är svårt att få tag i till Dreamboxarna...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Dom sa att dom skickat den till deras leverantör. Den kommer nog så småningom, tur att man hade kvar sin gamla Nokia :wink:
Min trasiga tuner tog drygt tre månader att få fixad...
Då var det nått dom inte själva kunde fixa och fick skicka den till Tyskland...Ursprungligen postat av James Bond