Gammla nyheter men ändå.
Nu får man köpa boxen för 995:- om man tecknar canal+ abonnemang i 12 månader för 219kr/månad.
Funtar stenhårt på att skaffa det och sen självklart göra au-kort till det.
Gammla nyheter men ändå.
Nu får man köpa boxen för 995:- om man tecknar canal+ abonnemang i 12 månader för 219kr/månad.
Funtar stenhårt på att skaffa det och sen självklart göra au-kort till det.
Vad är den nya för modell? Är det den som man får om man köper box av ComHem?
Jag menade alltså modell-nummer. Tänkte så att man kan fråga comhems kundtjänst om det är just den man får.
En polares föräldrar som skaffade comhem för sex månader sen fick inte den där boxen, de fick en sån där standard box. (De hyr boxen.)
De "förra" boxarna har väl inte digital-utgång. Den där hade det...
OnOff säljer Sagem g2-g4 för 1kr om man tar 8 favoriter.Någon annan som sett det erbjudandet.
Någon som vet vad det är för box och hur den funkar
Nappade på ett sådant erbjudande ifrån OnOff. Pkort fungerar bra med alla möjliga varianter AU, remote (bara testat GK o Funcard) och MOSC. Själva boxen är en sagem men jag har ingen aning vilken modell det är eftersom det inte står någon stans.
Är det verkligen så att de säljer boxarna för 1kr??!!!
Hur länge sen var det det där gällde?
De hyr ut boxarna!!
Förlåt att den infon ej gick fram.
Vet ej om man kan köpa loss dem sedanops:
"mrkall" skrev att OnOff säljer de äldre Sagem boxarna för 1kr om man tecknar ett 8 favoriter abonnemang.
(Se inlägg ovan)
mrkall har nog fel. Det erbjudandet som mrkall har sett är nog hyrerbjudandet som jag tog.
Men varför ska man då betala 1 kr? Det kan ju inte vara för boxen eftersom den hyr man ju... Det måste ju vara köpa...