Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Dagens blåsning.

  1. #1

    Dagens blåsning.

    En jag känner ringde mig idag han hade köpt att au kort till CD men det funkade inte och killen gick inte att få tag på längre.... oväntat va? :roll:

    Tydligen nån snubbe i Helsingborg som sålt det till han.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #2
    Den siste idioten är ju inte född än. Så någon/några lär väl bli ganska lurade framöver oxo.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Den siste idioten är ju inte född än. Så någon/några lär väl bli ganska lurade framöver oxo.
    Man behöver inte vara idiot för att bli lurad! Tycker bara man ska passa sig för vad man tar för ord i sin mun ibland! :?

    majos

  4. #4
    Spidde
    Gäst
    Jo men visst är det lite klantigt att köpa ett sådant kort utan att testa så man vet att det funkar först.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Den siste idioten är ju inte född än. Så någon/några lär väl bli ganska lurade framöver oxo.
    Man behöver inte vara idiot för att bli lurad! Tycker bara man ska passa sig för vad man tar för ord i sin mun ibland! :?

    majos

    Om orden är osanna ska man akta sig. Vissa gånger ÄR orden befogade - då det gäller "uttrycket". Det står jag för. Några frågor på de?

    Som sagt var, tycker även jag man ska både kolla upp och hålla sig informerad vad man köper för produkt, inte vara så "blåögd" och naiv!

    Skulle någon säga att det är hälsosamt att hoppas från ett 9-våningshus, vilka skulle frågasätta påståendet?



    .
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Den siste idioten är ju inte född än. Så någon/några lär väl bli ganska lurade framöver oxo.
    Man behöver inte vara idiot för att bli lurad! Tycker bara man ska passa sig för vad man tar för ord i sin mun ibland! :?

    majos

    Om orden är osanna ska man akta sig. Vissa gånger ÄR orden befogade - då det gäller "uttrycket". Det står jag för. Några frågor på de?

    Som sagt var, tycker även jag man ska både kolla upp och hålla sig informerad vad man köper för produkt, inte vara så "blåögd" och naiv!

    Skulle någon säga att det är hälsosamt att hoppas från ett 9-våningshus, vilka skulle frågasätta påståendet?



    .
    Du skriver själv vad det är frågan om --->> "blåögd" och naiv!" Är en stor skillnad mot att vara idiot, anser jag! Jag lovar dig att jag skulle kunna lura mång inklusive dig om jag ville, men jag är inte den sorten. :lol: Att sen gemföra det med att hoppa från ett 9-våningshus, är ju som att gemföra äpplen & bananer, inte ens samma sak. Men jag kan hoppa från ett 9-våningshus utan att skada mig, så det du svammlar om är blaha blaha, sen får du försöka lista ut hur det skulle gå till. Så kontentan av det jag vill ha sagt är att man ska vara försiktig med att kalla någon idiot & speciellt någon man inte ens vet vem det är! Den som säger det, kanske själv är det? :lol:

    majos

  7. #7
    Suck!
    Jag har inte kallat något idiot. Detta är DIN tolkning? Tycker du isf missuppfattar situationen. Upprepar, för sista gången, att det är ett talesätt.
    Dessutom undrar jag OM någon klarar sig oskadd att hoppa från ett 9-våningshus - UTAN att använda fallskärm eller liknande, som lindrar fallet på asfalten. Om du nu fokuserar på just detta? Har jag klargjort vad jag skulle ha sagt eller du behöver en bättre förklaring?
    Äpplen-bananer, yada yada. Det JAG vill sagt ytterligare en gång, och som sagt många många gånger, är:
    Kolla upp saker och ting innan du köper eller handlar på ett visst sätt.

    Tydligen funkar ju inte detta utan det finns många "kan själv-typer" och/eller som verkar vilja lära sig via "Trial-by error". Ironiskt, eller?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Suck!
    Jag har inte kallat något idiot. Detta är DIN tolkning? Tycker du isf missuppfattar situationen. Upprepar, för sista gången, att det är ett talesätt.
    Dessutom undrar jag OM någon klarar sig oskadd att hoppa från ett 9-våningshus - UTAN att använda fallskärm eller liknande, som lindrar fallet på asfalten. Om du nu fokuserar på just detta? Har jag klargjort vad jag skulle ha sagt eller du behöver en bättre förklaring?
    Äpplen-bananer, yada yada. Det JAG vill sagt ytterligare en gång, och som sagt många många gånger, är:
    Kolla upp saker och ting innan du köper eller handlar på ett visst sätt.

    Tydligen funkar ju inte detta utan det finns många "kan själv-typer" och/eller som verkar vilja lära sig via "Trial-by error". Ironiskt, eller?
    Du bara jiddrar & säger inget vettigt! Du bara hakar på en tråd & spyr galla, men har du testat att hjälpa någon istället. Har nu läst c:a 100 trådar som du varit i & inte var det mycket till hjälp där! Att inte ha kunskap i något ämne/område är inta samma sak som att vara idiot, för vore så fallet så är vi alla idioter, även du! Och du har ALDRIG kunnat klargöra för mig nåt som hellst, för det som du vet & jag inte vet är inte värt att veta för mig!

    majos

    majos

  9. #9
    Har diskuterat slut i detta ämne. Kommer ju ingenvart och varför så hålla på? Jag har sagt mitt. Kan du inte ta åt dig detta, är det ju inget jag kan göra åt.

    Jag har ett liv utanför "TV-världen" och håller inte mig vid datorn hela tiden. Så tolka det som du vill. Jag vet bättre....står ju längst ner på sidan vad jag gör mer. :P
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Har diskuterat slut i detta ämne. Kommer ju ingenvart och varför så hålla på? Jag har sagt mitt. Kan du inte ta åt dig detta, är det ju inget jag kan göra åt.

    Jag har ett liv utanför "TV-världen" och håller inte mig vid datorn hela tiden. Så tolka det som du vill. Jag vet bättre....står ju längst ner på sidan vad jag gör mer. :P
    Du får gärna leva i det blå med din tro att du vet bättre, för ödmjukhet är tydligen okänt för dig! Jag behöver inte skriva vad jag gör, utan låter mina handlingar tala istället! Men som att annat känt utryck säger, " mot idioter lönar dig sig INTE att diskutera!"

    majos

Liknande ämnen

  1. Dagens Verklighet?
    Av johandersson i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 21:43
  2. Dagens Media
    Av crille- i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-26, 11:45
  3. lösningen på dagens problem!
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 22:35
  4. [LÖST] Dagens PPV koder 03-04-06 ?
    Av emni i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-06, 11:51
  5. Dagens koder vill inte
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss