Hej
Har en CD-combobox som jag har stoppat en Conax-CI-modul(ver 4.0) i och den fungerar klockrent med Cardsplitter, har även en Relook 400S med en hårddisk (dubbla tuner) och även den klarar Cardsplitter. Fördelen med Relook är att jag kan se ett program från CD och spela in ett annat samtidigt med enbar ett kort, eller till och med spela in två program samtidigt (samt då se ett tredje program via Comboboxen). Det går för övrigt även med ett Viasatkort att göra likadant (frånsett då att inte kunna se ett tredje program, då Cardsplittern inte klarar av att koda av NDS, dvs Viasat). Nu kan du få en Relook 400S utan hårddisk för under 3.000:-. Det du inte får med Relook är mottagning av marksända program, vilket du kan få med Dreambox 7025.
Den kan säkert klara allt vad en Dreambox klarar vad jag läst i olika forum, så det är ingen skillnad. Det jag slipper med min burk är all programmering, jag bara petar in de program vänliga människor gjort och lagt ut på nätet via en USB-ingång, så har jag bild och ljud och det gillar jag, som inte är uppvuxen med datorer och inte klarar av programmering av något slag.