Tack igen för svaret. Jag håller med dig att boxen är trevlig och bra för övrigt. Jag har aldrig haft problem med den trotts att visa säljare har sagt negativa saker om den. Har du verkligen en cdc-7000 st? Vill bara vara säker att vi pratar om samma box. I nu läget det enda jag kan göra är köpa en conax modul för 850:- och testa själv. Det kanske jag gör eftersom den kan vara bra att ha skulle jag köpa en dreambox eller reelook eller annan motagare. Vi får se.
Det låter konstigt för mig att cd skulle ge dig en viacessmodul för att kunna titta på deras konkurrents utbud. Kan vara så men det låter konstigt som sagt. Jag får höra med cd om inte jag också kan få en (för sköjs skull). Det där med pirat kort kan du glömma. Det finns inga som fungerar nu. Det är bara cardsharing som gäller. Blir jag tillräckligt sur på cd kommer jag att börja med det. Hade inte varit fel med tv1000 och canal+. Det beror på hur mycket pengar jag måste lägga ut för att slippa multiabonnemang.
Det är klart mycket värdeful att veta att du har provat dig fram till att det går att använda en conax modul i comboboxen och att det fungerar för dig även med cardsplitter och även andra moduler. Det är kanske så att väldigt få vet att det fungerar - ink profserna.
Åter igen tack för svaret och förhoppningsvis kan någon annan bidra till discussionen.

Svara med citat
  Svara med citat