nja, 2st är overkill. SKall nöja mig med en! ;P
Men ,vet dock inte vilken. Håller på att bli knäpp.
om jag ända bara skall spela in på en annan dator, så kanske 7020 tappar en hel del, då mycket går ut på att man skall kunnah a hdd i den..?
fast, skaffar jag 500s så måste jag ju fixa trådlös sändning, eftersom ingen rf-modul finns i den.


Edit:

Är detta en sådan pryl som jag skall införskaffa mig för att kunna kika på min dreambox på andra tv'ar?
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010092285

edit2:

då jag har 2 LNB'er på min parabol, kan jag då använda båda dessa, och lyckas ta in både VIA och CD i 500s...?

sitter med fingret på beställ-knappen nu!