Det var ett par frågor ja... Ska försöka svara på de flesta en efter en...

Jag testade aldrig boxen direkt med originalkort utan kopplade upp den mot en extern newcamd server med mgcamd som klient... Detta fungerade utan problem... Men som sagt så beror ju kortsötdet en hel del på klienten (softcam) så det är ju bara att konfigurera den så ska det KANSKE fungera... Kan inte säga att det gör det eftersom jag inte provat själv...

Autocam såg jag inget om i menyerna utan jag körde både Via och CD via samma cam så det var inget jag behövde leka med...

Jag hade en Maxtor 200GB liggandes som jag satte i och formaterade... Provade aldrig spela in av någon anledning som jag inte riktigt minns... Men mottagaren hittade hårddisken och kunde formatera den utan problem...

Anledningen till att jag inte gillade menyerna var nog för det var en meny till allt... Men olika valmöjligheter... Så man rörde ihop det ganska ofta... Det är som sagt en sak man vänjer sig vid efter ett tag... Jag provade bara boxen över en dag...

Anledningen till att jag bytade image i boxen var för att det fanns en nyare image ute än den som låg i boxen original... Fixade bugga etc...

Jag hade själv valt en DM7020/7025 istället för Relook faktiskt... Dels för att Dreambox har funnits med längre och det finns fler program till dom... Sen dels för att Relook har väldiga problem med mjukvaru licens...

Det är de frågorna jag kan svara på så direkt... Var som sagt ett tag sen jag lekte med boxen...