Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Lyngbox, ny svensk top of the line box kommer snart!

Tja, jag anser fortfarande att man kan få mer för pengarna om man köper en annan box. Anledningen är helt enkelt vad det är för box egentligen, men jag säger inte så mycket mer än att den inte är värd de 6-700 Euros som nämns. Hälften kanske. Men good luck! Det är ju en lånelåda... på obestämd tid. Det knepet känner vi ju till sen tidigare. Intressant bara att folk fortsätter att gå på det. Har sett de sämsta skitboxar bli prisade till skyarna så fort det bara lånas ut på obestämd tid. Synd bara att det nu även flyttar in på forumen. Jag antar inte att så många längre läser de "ansedda" facktidningarna längre.

Citat Ursprungligen postat av music4keep
    Tja, jag anser fortfarande att man kan få mer för pengarna om man köper en annan box. Anledningen är helt enkelt vad det är för box egentligen, men jag säger inte så mycket mer än att den inte är värd de 6-700 Euros som nämns. Hälften kanske. Men good luck! Det är ju en lånelåda... på obestämd tid. Det knepet känner vi ju till sen tidigare. Intressant bara att folk fortsätter att gå på det. Har sett de sämsta skitboxar bli prisade till skyarna så fort det bara lånas ut på obestämd tid. Synd bara att det nu även flyttar in på forumen. Jag antar inte att så många längre läser de "ansedda" facktidningarna längre.
    Om nu du vet så mycket om denna box, saker som står i den ansedda pressen, kan du väl dela med dig av det istället för att racka ner på dem som tycker att boxen verkar bra? De meddelanden i denna tråd där "folk går på" att denna box skulle vara bra, hänvisar bara till den specifikation som finns att läsa...

Gör om - gör rätt!

Liknande ämnen

1. Lyngbox
    Av Deas i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 22:09
  2. Snart kommer tomten....
    Av Jonta i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 17:21
  3. [LÖST] Canal Digital via SOL - Sweden On Line (Conax)
    Av killen27 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 19:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss