Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: UPC

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

UPC

Hej!

Jag ska flytta in i ett hus som har UPC....så jag ringde nyfiket och frågade om dom hade några dekodrar med inspelningsmöjligheter. Jag har nämligen Boxer idag, med en sån dekoder.

Svaret jag fick var att det inte finns idag, men när man migrerat till ComHem's tekniska lösning så går det. Och det var inte mer än några månader dit.

Trevligt. Skönt att inte vara låst i en operatörstillhandahållen dekoder. (jämfört med UPC) För med Comhem funkar väl vilken DVB-C som helst?

/Fredrik
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Re: UPC

Citat Ursprungligen postat av frejac
    Hej!
    För med Comhem funkar väl vilken DVB-C som helst?

/Fredrik
    Förutsättningen är att det är en conaxbox, men det är väl det enda som går att köpa idag.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss