Är det inte så att om de går ihop do försviner konkuransen? Mvh
Är det inte så att om de går ihop do försviner konkuransen? Mvh
Ursprungligen postat av ibi
ops: . Helt sant. Dennisolof, nu ska du säga "Tänkte inte på det..."
Dom tror inte att dom kommit överens om att hålla priserna uppe. Utåt sett konkurerar dom men samtidigt tjänar dom på att hållerna priserna på hög nivåer. Den riktiga konkurrenten heter Boxer och erbjuder BÅDE Kanal 5 OCH TV3.Ursprungligen postat av ibi
Jo men jag bryr mig inte så mycket om priser, jag bryr mig om antalet kanaler som finns. Canal Digital och Viasat har får få kanaler :/
Boxer har ju anmälts till EU, dom fuskar ju, statligt, dom räknas inte för staten kan alltid köra fula trix och pressa priser till onormala nivåer.
Vem konkurerar med boxer fins det nogån på marknättet?På sat fins de två Via o CD men det skulle behövas fler o inte en för då blir prisset änu smakligt.Mvh
Det är väl inget ovanligt att gamla "uttjänta" satelliter flyttas till andra positioner flyttas för att ge plats åt nya ersättare och samtidigt "hålla positionen" på den plats satelliten flyttas till.
Det har stått om den nya satelliten på polska sidor redan för en månad sedan. Viasat ska satsa på Ryssland (och östeuropa?). Dessutom ska deras nuvarande paket ligga på den nya satelliten. Inget konstigt med det oavsett vem som postade...