Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Problem med mailen

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger

Problem med mailen

Vi har för tillfället problem med både inkommande och utgående mail.
    Det betyder att det för tillfället ej går att skicka mail till vår support eller få lösenord/aktiveringsmail.

Vi arbetar med att lösa detta.

Tack för er förståelse!

ps. Jag kommer att så ofta jag hinner manuellt aktivera nya medlemmar. Så vänta lite efter ni registrerat Er, så kommer Ni att bli aktiverade.

Edit: Det ser ut som om det inte kommer några mail till hotmail/msn-användare. Vi jobbar på att lösa detta.
    Edit2: Det går återigen att kontakta oss på vår supportmail.

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    De var värt vilket mejl strul det var.

Nästan hela telia hade sönderkört mail idag.

Så farligt är det nog inte, folk kan nog vänta på aktivering. Comhit forumen är ju inte direkt vinstdrivande syfte.

Jag tycker dock forum är jättebra. Mycket trevligare och bättre än IRC (där det pratas mest skräp).

Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    De var värt vilket mejl strul det var.

Nästan hela telia hade sönderkört mail idag.

Så farligt är det nog inte, folk kan nog vänta på aktivering. Comhit forumen är ju inte direkt vinstdrivande syfte.

Jag tycker dock forum är jättebra. Mycket trevligare och bättre än IRC (där det pratas mest skräp).
    Och irc är bara 1 kanal? :?: :?:

majos

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    Nej, men jag var beroende av IRC förut, men har inte kört det sedan säkert 5år nu. Tröttnade på allt jidder

De är bättre med forum, lite som e-mail fast alla andra kan läsa. Plus ordning och reda, som det är här på forumet

Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    Nej, men jag var beroende av IRC förut, men har inte kört det sedan säkert 5år nu. Tröttnade på allt jidder

De är bättre med forum, lite som e-mail fast alla andra kan läsa. Plus ordning och reda, som det är här på forumet
    Jag tycker irc är kanonbra, om man vill diskutera/hjälpa & få hjälp i realtid. men där precis som med forum, man väljer bort dom som man inte gillar!

majos

Liknande ämnen

1. Vem skickar mailen
    Av nyfiken123 i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-03-17, 05:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss