Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Stormen och regnet...

  1. #11
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jaha, ja du vet nog mer än mig om det där. Jag bara tänkte mig att staten kanske måste lagstifta om att det ska vara tillåtet för alla för att inte någon surpuppa som äger något hus ska kunna vägra för att hindra hyresgäster att se på utländsk TV.

    Men om hyresgästföreningen kan fixa det så ? varör inte.

  2. #12
    DennisOlof:
    Så här går det med satellitantennerna i Iran:
    http://gatewaypundit.blogspot.com/20...w-regimes.html
    Det är nämligen förbjudet att ha satellitantenn i Iran, det har STATEN bestämt. Är det inte härligt när STATEN gör lagar så det kan vara lugn och fred i landet?
    Nästa gång, ta reda på innan du skriver.
    mvh
    dickus
    7.62mm - One size fits all. xx/

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    Jaha, ja du vet nog mer än mig om det där. Jag bara tänkte mig att staten kanske måste lagstifta om att det ska vara tillåtet för alla för att inte någon surpuppa som äger något hus ska kunna vägra för att hindra hyresgäster att se på utländsk TV.

    Men om hyresgästföreningen kan fixa det så ? varör inte.
    Vet inte om hyresgästföreningen fixar det, men dom om några borde skapa opinion.

    STATEN ska lägga sig i så lite som möjligt, framförallt bör inte vi medborgare uppmuntra till fler lagar och regler, det är dom jävligt bra på att hitta på ändå.

    Kollardu in den här länken så hoppas jag att du förstår.
    http://213.180.94.48/site/metro/disc...eply_id=151770

    Googla på [ Maj Britt Theorin förbjuda parabolantenn ] så ser du att jag inte håller på med någon partipropaganda.

    Det kan dyka upp vad fan som helst i en politikers skalle, hjälp dom inte att hitta på mer dårskap.
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  4. #14
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    maximus tror du jag ORKAR ta reda på saker, vem bryr om det är förbjudet eller inte. Bilden talar för sig själv.

    De är ju förbjudet bränna sprit hemma, folk gör det ändå. Om inte politiker ska stifta lagar för paraboler behöver man i sådana fall sätta en praxis som är till hyresgästernas fördel, där dom som vill sätta upp parabol ska få de.

    Vem fan bryr sig om en parabol faller ner, jag skiter fullständigt i sånt. De är många flera som dör i trafiken varje år.

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    maximus tror du jag ORKAR ta reda på saker, vem bryr om det är förbjudet eller inte. Bilden talar för sig själv.

    De är ju förbjudet bränna sprit hemma, folk gör det ändå. Om inte politiker ska stifta lagar för paraboler behöver man i sådana fall sätta en praxis som är till hyresgästernas fördel, där dom som vill sätta upp parabol ska få de.

    Vem fan bryr sig om en parabol faller ner, jag skiter fullständigt i sånt. De är många flera som dör i trafiken varje år.
    Hur kan det komma sig att du ORKAR skriva massa SKIT då ?
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

Liknande ämnen

  1. Helgfrid,GK-stormen bedarrat
    Av Zamora i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 18:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss