Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: HDTV!

Har köpt en Grundig HD box, klockren bild! Rek varmt

Vart köpte du den å vad kostade den?

Citat Ursprungligen postat av sopranos11
    Har köpt en Grundig HD box, klockren bild! Rek varmt
    Grundig?

Trodde att dom bara hade HUMAX, den har ivf fått bra kritik till skillnad från dom boxar som finns till satvärlden

@mangeman
    0 månaders bindningstid = 3 995 kronor
    12 månaders bindningstid = 2 495 kronor
    24 månaders bindningstid = 1 995 kronor.
    Det gäller Humax CXHD - 1000 C
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Han svamlar nog i nattmössan då han inte fattat att vi pratat kabel-tv. Hans Grundig är nog för Sat.

En LITEN detalj som comhem INTE skriver på hemsidan är att vi skiter i dig som inte är kund sen tidigare om du vill ha HDTV...

Har tre hål i vägen bor i sthlm och har INGA hinder tekniskt..Men de har så få boxar att de prioriterar tidigare kunder...trots det va jag redo att binda mig i 24 månader, man undrar hur dom tänker..inte vill dom ha kunder iaf med det mottagandet man fick från deras kundtjänst.

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    Snoball LOOOL. Ja de är ju typiskt. Så det räcker inte med 3-hål-i-väggen. Då är ju comhem helt värdelöst.

Helt klart bättre skaffa sig parabol i sådana fall (om man inte råkar bo där det inte går), då får man flytta.

Jag förväntar mig flertalet hdtv kanaler inom 2-3år, kommer dessa sändas i comhem. Man är ju helt i deras händer och de är inte bra. Monopolsituation.

Tänker avvakta med HDTV box tills de släpper en HDTV box med PVR, Motorola har en som säljs i Canada vet jag, så det borde inte vara så länge tills den dyker upp hos ComHem.

Nu lanserar ComHem HDTV i hela landet:

Den 12 december lanserades HDTV i begränsad omfattning. Nu lanserar vi tjänsten över hela landet!*
    För att kunna få HDTV, måste du bo i ett Com Hem hus med 3 hål i tv-jacket. Du beställer box och HD-kanaler via Kundservice: 0771-55 00 00.

*Bor du i ett före detta UPC-hus i Stockholm kommer du att erbjudas tjänsten under andra kvartalet 2007.
    http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_hdtv
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Under februari (minns inte datumen, men i mitten nånstans) så kopplar man om så fd UPC-hus kan använda comhem's tv-system. dvs man är inte längre låst till specialboxen. Däremot blir det inte htdv på en gång.

detta enl kundtjänst som jag ringde i veckan.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    De lät ju bra.

De jag vill veta är hur man själv skickar ut hdtv i ett mindre TV-nät.

Vad kostar utrustningen osv. Jag har inte lyckats hitta någon dekoder för SMATV (HC) nät. Är då mest intresserad av att skicka ut två-tre HDTV kanaler.

Liknande ämnen

1. Dreambox DM 500 HD vs DM 800 HDTV PVR ?
    Av hoggan i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 15:49
  2. Cd-hdtv?
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 11:45
  3. hdtv box
    Av wumpscut i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 12:48
  4. va säger man ..cd hdtv.
    Av toy i forum Canal Digital
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 13:22
  5. Hdtv?
    Av Zyxilon i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2003-12-02, 14:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss