Vad tycker du att vi ska göra med dom som inte håller sig till topic då?Ursprungligen postat av DennisOlof
Ska dom stängas av eller nått annat?
Isåfall kan vi börja med dig som babblar om allt utom det som frågeställaren undrar över :lol:
Vad tycker du att vi ska göra med dom som inte håller sig till topic då?Ursprungligen postat av DennisOlof
Ska dom stängas av eller nått annat?
Isåfall kan vi börja med dig som babblar om allt utom det som frågeställaren undrar över :lol:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Linux till Desktop = BajsUrsprungligen postat av maximus
Linux som server = Super!
Ja håller helt med om att windows är grymt bra när de gäller desktop, men när de gäller server så är linux oslagbart. Ja satte själv upp en server (web) för en kompis häromdagen, en 133mhz:are med 200mb ram. Den går som en klocka, de skulle aldrig funka med Windows Server 2003 (eller longhorn server). En vanlig "hemma fixare" har inte ork eller lust att lägga ut pengar på ett projekt som ändå kan vara gratis. Har men ändå en gammal 386:a liggandes så har man inte lagt ut en krona. Skulle du däremot kört windows så skulle du bli tvungen att lägga ut pengar på en ny dator/burk..och de kanske inte är någon höjdare.
Kör du själv någon server?
Om inte så tycker ja att du ska ***** ****.
Hmmm.
Jag som jobbar med nät, anser att det finns inga alternativ till Linux på skrivbordet heller. I Bills värld finns det knappt några verktyg för nätövervakning, och de som finns är väldigt rudimentära. Jag skulle inte klara av mitt jobb utan Linux (eller Solaris). Sedan så har jag ju OpenOffice, som fixar dokumenteringen.
Vi har satt upp 10 publika maskiner med Linux (gammal hårdvara) på ett av bilbioteken här i stan, och sedan vi gjorde har vi sluppit felrapporter från bibblan.
Där surfas det & skrivs dokument, och allt bara funkar.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Dom har ändrat sig nu tydligen. På söndag ska det funka med linux igen enligt idg.
http://www.idg.se/2.1085/1.88997
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
skandiabanken?
e de nåt skit katten
har asat me hem
Vilken stad?Ursprungligen postat av matkoh
Luleå, mupparnas Mekka.
7.62mm - One size fits all. xx/
Hmmm.
Så det är där du kommer ifrån Maximus![]()
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Du svarade inte på min fråga.Ursprungligen postat av maximus
Kan de bero på att du verkligen inte har någon erfarenhet av datorer alls..?