Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: XSAT 410 Analog ...

XSAT 410 Analog ...

Hallojsan ... undrar om det är nån som har en SHARK Xsat 410 box som får in de analoga kanalerna ?? .. det får man ju tydligen om man har en "original" com hem box ... men jag får det inte på min XSAT .. däremot alla digitala kanalerna .. antar att det är för att jag körde en NIT sökning ... men hur hittar man igen de analoga ? ...

Det går inte att få in dom "analoga" kanalerna, tex tv3, 4, kanal 5 osv. dessa får du köra genom TV:n...

Xsat:en kan även vara svår med Funcard, men funkar klockrent med GK...

någor funcard har jag inte provat .... gick direkt på goldcard ... och det funkar ju klockrent !

synd att man inte kan få in de analoga kanalerna ... men men ...man kan inte få allt här i världen !

Snart kommer ju de analoga sändningarna ändå försvinna.
    Och då kommer Z-tv ,trean (o vilka mer kanaler de nu är) att byta till digtitala sändningar, vilket gör att de boxar som sharken nya sagem m.m. kommer att ta in de kanalerna oxå! 8)

hehe ... snart ? ...lär väl inte hända på några år .. är väl inte alla som vill ha en digital-box heller ? ...

Det är nog inte frågan

om vem som vill ha digitalbox eller inte......Antingen digitalbox eller titta på myrornas krig

joo ... men jag tror inte att comhem tvingar folk att skaffa en box inom de närmaste 2-3 åren ... de har väl för det första avtal som gäler under en viss period med olika föreningar och så ... och för det andra så tror jag inte att människor i allmänhet är så sugna på att skaffa en digitalbox ... man skaffar ju det om man vill ha fler kanaler än de 10 som finns i normala fall ... och de allra flesta tror jag nöjer sig med det ... dock inte jag !! :lol:

Liknande ämnen

1. Xsat
    Av Tapper i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 07:52
  2. Xsat + MII
    Av Stiffe i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-11, 17:29
  3. Xsat och Funcard
    Av tollen i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-14, 16:04
  4. Xsat
    Av Glen Sen i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-27, 21:44
  5. Xsat 410
    Av Micke24 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 19:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss