Det är väl samma garanti om du beställer från Danmark? Det är ju EU det med.
Det är väl samma garanti om du beställer från Danmark? Det är ju EU det med.
Om någon funderar på att köpa en SHARK CDTV410C från www.nettosat.nu eller liknande så är detta bra att veta. Boxen behöver en uppgradering för funktionen svensk texning. Textningen blir på finska men går att ändra till "ej definierbar" för att få på svenska. Går ej att spara denna inställning på boxen. Gäller endast PPV samt någon av canal+ canaler. I övrigt så är boxen mycket bra med enkla menyer mm.
// Stoiss
sök på google efter nokia 212s eller 212t
viasat 210s eller 210t
mvh janix :twisted:
köpte du på Dansat så e de inga problem att bytaUrsprungligen postat av Everest
Problemet med dom dårarna e att dom skickar så jävla mycket fel
en kompis som fick en cable box som va fel programerad till sat
Lite svårt att söka sateliter i comhems nät kanske :wink:
och att de tar längre tid att skicka fram och tillbaka till utlandet ju :cry:
Jag funderar också på att köpa mig en box.
Men frågan är om man har lust att slänga ut 3000 kr på en box som kan paja om 2 år när garantin gått ut eller betala 70 kr i månaden till COMBORT det blir 840 kr per år dvs jag kan ha den i 4 år innan det blir billigare men den andra boxen..
Skulle den därimot kosta runt 1200 kr så skulle det vara okej..
Dreambox 600 C
Gemini 4.2
Ska du hyra box från ComHem måste du ha programpaket oxå. Det billigaste är 8 favoriter och kostar med boxhyra 199:- per månad, sen kommer kortavgift på 199:-/år också så på 2 år betalar du då 26*199 vilket blir 5174:-
Vänta då hellre och köp en Force 1145C som kommer kosta ca 3900:- nånstans. (Det är iaf vad 1145S kostar och S och C modeller ska ha samma pris enligt vad jag hört.)
info länkar:
D-Master 1144C/1145C/1155C
PVR-Master 1188C/1189C/1199C
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Hej!
Jag har en Humax 5100 funkar jättebra med P-kort.Har haft den sen apr-02 inga problem alls med den.Kostade i och för sig 4000 kr,men den är min.LYCKA TILL.MVH/Carina
Hej..
Jag kan gått betala 200 bagis till comhem,Och om ingen betalar vad tror ni händer då? 200 bagis för ca 52 kanaler och ppvfilm+sport och lite annat , det är inget och oja sej över..![]()
Synd att dom inte kan hyra ut bra boxar bara, men du har ju rätt inställning iaf.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Håller med dig fullständigt, sen kan man med dom 8 kanalerna välja sådana som man tycker är bra och på sätt även fråga om mer kanaler av samma typ. tex sportkanaler eller musikkanaler.Ursprungligen postat av trigger
/Markus
Dreambox 600 C
Gemini 4.2