Men om man betalar då, som jag gör, ska man kunna se då? Jag betalar för C+ Total samt HDTV-paketet. Jag kan inte säga upp (12 mån bind), jag kan heller inte se det, för jag har ingen humax. Comhem sa per telefon: "-Det var ju tråkigt...köp bara en humax så fungerar allt."Ursprungligen postat av Leatherface
Förresten, om cs inte funkar är bara bra? Det var ju ett sant uttryck i sig om det används för att blåsa comhem, självklart! Att Comhem däremot tvingar folk(mig) till att köpa en specifik hårdvara för att se deras kanaler motsätter jag mig fullständig. Det ska vara varje enskild kunds rätt att själv kunna välja vilken box han/hon vill använda. I mitt fall har jag en "jävligt" dyr HTPC med 3 st DVB-C kort som alla klara HDTV, men som i detta fallet är helt värdelös till att se annan HDTV än svtHD pga comhems krav på humax. Helt sjukt. Jag betalar för mig, det har jag alltid gjort. Jag har fram tills nu kört cs med mig själv för att kunna spela in samtidigt som jag tittar...men att tvingas köpa en box till för att se C+ HD som jag redan betalar för tycker jag rent ut sagt suger. Lusten att fortsätta betala till comhem har sjunkit....mycket :x
Kanske dax att börja tanka HDTV filmerna från nätet i stället.... :naughty:

Svara med citat