Det är ju sant, SVT är skattepengar, TV4 sprättepengar, borde var likamed betala 189kr + 99kr för att se tv4 hd.
Hoppas att det blir ett separat HD paket snart då uppgraderingen att kunna se tex Astra verkar vara ljusår borta.
Ha det
Det är ju sant, SVT är skattepengar, TV4 sprättepengar, borde var likamed betala 189kr + 99kr för att se tv4 hd.
Hoppas att det blir ett separat HD paket snart då uppgraderingen att kunna se tex Astra verkar vara ljusår borta.
Ha det