Det är ju sant, SVT är skattepengar, TV4 sprättepengar, borde var likamed betala 189kr + 99kr för att se tv4 hd.
Hoppas att det blir ett separat HD paket snart då uppgraderingen att kunna se tex Astra verkar vara ljusår borta.


Ha det