Ovan är för Windows2000 eller WindowsXP och det funkar.


Nedan tipps har jag läst men inte testat själv.

Har du en bärbar dator med Win95.
Stoppa in Modulen och måste hitta cam:en som "scm dvb module"
och när den frågade efter drivrutiner ta dom i länken nedanför:

ftp://ftp.scmmicro.com/dvb/Viaccess/...r_viaccess.zip
eller här

ftp://web1.ds80-237-206-46.dedicated...r_viaccess.zip

Då läger sig modulen som CamTool under SmartCard REader i enhetshanteraren

Sedan för windows95 så ladda hem "Upgrade Pack" på sida
http://www.lefdata.com/satellite/cam/ci.html
-under viaccess modulen.

Sedan ta ut filen ifrån download_viacess.zip (update filen alltså) döpte om
den till 484.bin och körde sedan från dos:
xaload11 484.bin


Lycka till!