Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Har någon här handlat dreambox från StoreTech?

  1. #11
    Jag gjorde en beställning där 23/12 på en 500c. Sen jag tittat här och läst övriga kommentarer blev man lite nojjig. Gjorde en avbeställning omedelbart. Gjorde en beställning på annat företag som har butik etc. Risken att åka på krav är väl minimat från Storetech, dom har ju liksom inte hunnit skicka iväg varan ännu.Se har dom ingen laglig rätt för det heller.
    /Ångerrätt

    - Om du handlar inom Sverige har du 14 dagars ångerrätt och behöver bara betala returportot.
    - Handlar du från utlandet, bör du kontrollera om du kan ångra dig och vilka kostnader du måste betala. Inom EU har du dock alltid minst sju arbetsdagars ångerrätt./

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av danneigötet Visa inlägg
    Jag gjorde en beställning där 23/12 på en 500c. Sen jag tittat här och läst övriga kommentarer blev man lite nojjig. Gjorde en avbeställning omedelbart. Gjorde en beställning på annat företag som har butik etc. Risken att åka på krav är väl minimat från Storetech, dom har ju liksom inte hunnit skicka iväg varan ännu.Se har dom ingen laglig rätt för det heller.
    /Ångerrätt

    - Om du handlar inom Sverige har du 14 dagars ångerrätt och behöver bara betala returportot.
    - Handlar du från utlandet, bör du kontrollera om du kan ångra dig och vilka kostnader du måste betala. Inom EU har du dock alltid minst sju arbetsdagars ångerrätt./
    Do har fortfarade rätt att skicka i väg varan till dig, en sedan så kan du alltid skicka tillbaka den.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Nån som handlat från http://dm800.eu/
    Av JJay i forum Dreambox
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2011-10-04, 17:16
  2. Handlat på www.digitalboxen.com?
    Av extatic i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 18:31
  3. Någon från växjö??
    Av mammutski i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 10:20
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 21:17
  5. Ngn som har handlat hos www.importspel.com
    Av Dado2002 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 11:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss