Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Hög "cpu användning"

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    vad har du för virus progran
    det kan vara det som ligger och jobbar
    kolla med att avinstalera det å se om cpu jobbar lika mycket då

Citat Ursprungligen postat av bomm Visa inlägg
    vad har du för virus progran
    det kan vara det som ligger och jobbar
    kolla med att avinstalera det å se om cpu jobbar lika mycket då
    Det är inte så enkelt att du är inne på en sida som drar mycket cpu ? Vad har du för processor i den ? Om du skriver about:blank i addressfältet och trycker enter, jobbar den lika mycket då ?

Citat Ursprungligen postat av cry_wolf Visa inlägg
    Det är inte så enkelt att du är inne på en sida som drar mycket cpu ? Vad har du för processor i den ? Om du skriver about:blank i addressfältet och trycker enter, jobbar den lika mycket då ?
    Celeron 3.33 GHz- 1024 Ram

Jovisst är det så att vissa sidor som tex. expressen och aftonbladet får cpu andvändningen att rusa upp i 100%.
    Efter en stund så brukar fläkten tokrusa, det låter som hela datorn är på väg att haverera.
    Nu är jag less på denna skit snart byter jag nog dator.

Det är skitsidor, på speciellt aftonbladet gjorde min gamla dator(Pentium 3.0)precis så med både med IE och FF, även på min nya dator så startas I.E om med jämna mellan på just Aftonbladet.

Det du kan testa är att stänga av Adobes skitprogram, flash mm det gör du under hantera tillägg, det hjälpte delvis för mig..

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 21:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 17:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 11:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss