Trivs du med nya designen?
Ja, mycket finare/bättre än den gamla!
Ja, jag börjar trivas med den nu
Njae, inte riktigt
Nej, den gamla var bättre
Nej, tycker den nya är mycket fulare
Trivs du med nya designen?
Snälla ta bort den där rutan "vill du logga ur" eller vad det nu står?
Förbaskat irriterande att den kommer upp varje gång man loggar ur!
Ne den får vara kvar.
Ja det är ju jättejobbigt att trycka på den... ett klick.
F.ö. varför loggar du ut?
Förbli inloggad då, om du är på hemmadatorn! Finns ingen anledning att logga ut isåfall...
Den nya designen är ok.
Jag hade dock önskat att det var andra färger, det är jobbigt för ögonen att läsa röd text ovanpå vit bakgrund. Det hade varit bättre med utvalda "terminalfärger". ANSI färger.
T.ex. svart bakgrund eller mörk sådan samt grön text istället.Känns lite som man vill ha lite mera linux kännsla då det här forumet är för avancerade användare av just olika system för att ta emot digital-TV, kortdelnin osv.
Håller med om färgerna. Gillar inte vit. Räcker med lite gråskuggad för att få en bättre känsla.
Det vore bra att kunna ta bort trådar från "Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg."-listan utan att gå in på dessa. Som det är nu har jag tre sidor olästa inlägg och jag är intresserad av max 10% av dessa.
Det kan du göra.
Du trycker på "Snabblänkar" -> "Markera forum som lästa"
Kommer att se om jag kan göra ev. förändringar för att få bort en del "vitt" (är egentligen inte vitt, utan #fbfbfb :P)
Är det jag som är blind eller kan man inte bevaka trådar längre?
Här kallas det att man prenumererar.
I toppen av tråden finns en meny som heter ämnesverktyg klicka på den och välj prenumerera.
I din kontrollpanel ser du sen alla prenumerationerna. (kanske finns någon inställning för vad som ska hända vid nya inlägg också men har inte rotat så djupt)
Part2:
Testade själv och ser att det är betydligt mer funktionellt än i gamla forumet, du märker det direkt
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !