Hmmmm.
Är inte kriteriet på en mobilTELEFON att man ska kunna ringa med den, så vad har allt annat skrot i telefonen att göra.
Försökte köpa en telefon UTAN kamera, mp3, spel osv. men det fanns ingen, och tjejen på butiken trodde jag drev med henne.
Ja!
Har redan en!
Kanske
Nej!
Hmmmm.
Är inte kriteriet på en mobilTELEFON att man ska kunna ringa med den, så vad har allt annat skrot i telefonen att göra.
Försökte köpa en telefon UTAN kamera, mp3, spel osv. men det fanns ingen, och tjejen på butiken trodde jag drev med henne.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Tycker det finns många saker i en telefon som är både nyttiga och bra (kontakter, SMS, surfa) men däremot en hel del som är onödiga (kamera, MP3, spel). Problemet är väl att det inte går att plocka ihop sina favoriter i en kamera och man får då dras med saker som andra efterfrågar.
Hmmmm.
Visst kanske den modellen skulle funka, dock inte Tele2, de har ingen täckning i mitt område.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

Det gäller att läsa...Enkel mobiltelefon med retrodisplay!
Endast 9 millimeter tunn och 70 gram lätt gör att telefonen lätt får plats i även den minsta ficka. Ej operatörslåst!
Som sagt, den är inte operatörslåst.
Jag köpte en för lockpriset 88:- på Mediamarkt och den levererades med ett Telenor kontantkort. Men den fungerade lika bra när jag stoppade i mitt sim-kort från Tele2.