Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Nätverk...över internet ??

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Nya Windows Home Server kan kanske vara värt att kolla på också... Har precis installerat det på jobbet så har inte hunnit testa det så mycket... Men känns mycket som en nerbantad men uppdaterad version av Windows 2000 Server NAS Edition...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Har kört SBS 2003 sen den kom ut och är mycket nöjd, var väl mest för att jag ville köra kalenderfunktionen och att det skulle funka med handhållna enheter ochså. De inbyggda funktionerna för att komma åt filer/fjärrköra fungerar, är dock inget jag använt så mycket så. Och att den är billig är ju heller inte helt fel, ligger på på under 3000 för OEM versionen. Det är ju givetvis ännu billigare med gratisprogram, beror ju helt på vad för funktioner man behöver..

Liknande ämnen

1. Streama mp3 över internet ?
    Av PrOsOn i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 21:01
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 15:42
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 17:34
  4. XP över nätverk!
    Av kUbbAS i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 22:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss