Lyckan är fullständig. Snön faller ute och ni finns kvar .Tack för ordet (skoter)
Lyckan är fullständig. Snön faller ute och ni finns kvar .Tack för ordet (skoter)
Vill få kontakt (per mail) med ägaren av detta forum, var mailar jag?
MVH NiXnOx
Jadu.. finns en funktion som heter PM på forumet, PMa mig.Ursprungligen postat av nixnox2004
Ville bara säga att det är skönt att det finns folk som bryr sig och vill hjälpa oss nybörjare.
så ett stort tack till er alla.
Speciellt tack till T-bird för dina snabba svar och ditt trevliga bemötande.
Detta är ett superforum!!!!
Jag vill tacka T-bird för att han har varit så hjälpsamm.
mycket bra forum på alla sätt.
Måste säga att detta är ett mycket bra forum :wink: , men funderar på en sak, OBS, endast fundering, skulle det inte vara bra att ha nåt liknande system som UCS2000 har, att man får tillgång till mer "material" dessto mer aktiv och hjälpsam man är, typ förtroendenivå eller liknande, det finns ju vissa saker man inte vill dela med sig publict, utan kör via pm, mail m.m, OBS, denna fundering grundar jag på att det är ett antal SPIONER från Comhem, Viasat, CD , Stop, m.m som jag absolut inte tycker passar in här...eller vad säger ni :?:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
Eftersom vi absolut inte stödjer någon sorts publicering av mk-nycklar så varför ska man då ha olika "trust"-level?
På vårt forum finns det inget behov av detta. :wink:
Hejsan
är en nybörjara här....letar efter koder till sagem box och boxer
har ett guldkort som inte vill gå igång..tänkte om man knappade in koderna för hand men jag hittar inga på nätet..
hjälp önskas
du får nog öppna ögonen och titta på forumet lite mer, speciellt under koderUrsprungligen postat av ake_w
![]()