Visa resultat för omröstning: Vad tycker du om forumet?

Antal röster
3247. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Suveränt!

1 887 58.12%
  • Bra!

1 091 33.60%
  • Skapligt!

164 5.05%
  • Finns bättre..!

45 1.39%
  • Ganska dåligt..!

29 0.89%
  • Dåligt!

31 0.95%
Sidan 1 av 21 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 206

Ämne: Komplimanger och Tips

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger

Komplimanger och Tips

Ser att många börjar starta nya trådar där fin fina komplimanger ges till forumet.

Väldigt Trevligt!

Tänkte att vi kunde samla alla komplimanger och tips på förbättringar i en och samma tråd.

:lol:

Tips på förbättringar får gärna skrivas, så kan vi bli ännu bättre!

Tycker inte det är särskilt mycket att förbättra på detta forum.
    Men man kanske skulle ha en "topic" som heter Guider & filer eller något liknande för att få folk att förstå var man hittar info som man bör läsa.
    Nu får man ju hänvisa till sin/era signaturer istället. Det funkar ju det med, men de som är här första gången kanske skulle läsa där innan de postar ett inlägg.
    Verkar vara bra med varningssytemet, man ser ju om man ligger i riskzonen, man blir inte avstängd hux flux som påen del andra forum. Har inte hänt mig än men vet sådan som har råkat ut för det. Tycker det verkar vara en bra nivå på moderatorerna här, de dömer inte särskilt hårt men det är rättvist.
    Tack för mig & MINA åsikter...
    Mvh CHBG

Tack för de chbg de värmer, finns tyvärr många som tycker man är småsint ect när man ger dom varningar, men ofta har dom inte läst reglerna... Reglerna ska följas, de är därför dom finns....
    Så jag rekomenderar att alla läser reglerna så och följer dom, man får inte glömma att ComHit inte är en rättighet utan en service

Kanske XX-ray skulle kunna lägga en länk till Guide och Filer i info rutan högst upp på sidan, eller vad säger du mate?

//Stimo

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Det står ju "Regler" och "Guider" bredvid varje forum.

De är lite svårt att förstå för vissa tyvärr....

//Stimo

Färsking
    Reg.datum
    May 2003
    Tackad
    1 gånger
    Snyggaste forum jag nånsin varit på :smile:

Halloj.

Har inte så mycket mer att säga än att detta forum kan inte bli så mycket bättre än det redan är, tycks som om ni har tänkt på det mesta heeeelt själva...

Keep up the good work boys!

Jag uppskattar kunskapsbredden och attityden både hos er som står bakom forumet såväl som hos dom som nyttjar dess tjänster.

jannekrille

Det står ju i Forumets regler att man helst ska försöka hitta en tråd med det svar man vill ha innan man gör en ny. Jag tror tyvärr att folk inte tänker på eller orkar leta efter trådar som passar. Därför undrar jag om det är praktisk genomförbart att skapa en slags sökmotor där man kan leta efter trådar? Då skulle man slippa alla upprepade frågor som dyker upp.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Tommie
    Det står ju i Forumets regler att man helst ska försöka hitta en tråd med det svar man vill ha innan man gör en ny. Jag tror tyvärr att folk inte tänker på eller orkar leta efter trådar som passar. Därför undrar jag om det är praktisk genomförbart att skapa en slags sökmotor där man kan leta efter trådar? Då skulle man slippa alla upprepade frågor som dyker upp.
    Stort ?

Har du verkligen titta på forumet? Ser du inte att det står "SÖK" längst upp?

Liknande ämnen

1. ett tips
    Av ynot i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-06-25, 12:55
  2. Tips!
    Av crille- i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-16, 13:08
  3. tips
    Av ynot i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-03, 21:09
  4. Tips !
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-20, 12:19
  5. Tips
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 21:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss