Citat Ursprungligen postat av Plow Visa inlägg
Någon som testat att patcha sasc/opensasc för att kunna connecta mot cccamd ?
Läste att senaste versionerna av sasc-ng inte skall behöva patchas.

Behöver dock själv veta var jag skall lägga in cccam för att få det att rulla.

Någon som vet?

Mvh

Johan