Ursprungligen postat av Plow Någon som testat att patcha sasc/opensasc för att kunna connecta mot cccamd ? Läste att senaste versionerna av sasc-ng inte skall behöva patchas. Behöver dock själv veta var jag skall lägga in cccam för att få det att rulla. Någon som vet? Mvh Johan
Visa taggmoln
Forumets regler