Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: zone reality textning

zone reality textning

hallå finns det många som har problem med texten????? om ni vill slippa den norska texten som kommer hela tiden någon enstaka mening så ring viasat och klaga dom säger att det är felanmält hur många gånger som helst men inget händer,,, tydligen ett bolag från holland som sänder texten och något annat bolag som sänder bilden klagat senast idag men desto fler som klagar desstobättre.
    tycker att det borde gå att få rätt text i rätt land det är väl det minsta man kan begära för dom pengarna man slänger ut.....

Ja ringa och klaga kan man ju, men då tror jag inte dom uppskattar om folk klagar på långa kötider också

Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    Ja ringa och klaga kan man ju, men då tror jag inte dom uppskattar om folk klagar på långa kötider också
    nej kanske inte det men det är väl knappast kundernas fel ....snarare deras rätt om dom är missnöjda över någonting så måste dom väl få ringa och klaga ...vips så kanske dom åtgärdar felet och då är det ju inga långa kötider längre..... jag och många fler uppskattar inte dålig service eller ingen åtgärd heller ....

Liknande ämnen

1. Zone Reality??
    Av vägkung i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 17:22
  2. Reality TV hos Com hem
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-08, 20:07
  3. TEXTNING?
    Av pernheden i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 13:15
  4. textning
    Av fid i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-30, 18:56
  5. Röd textning
    Av ComD i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 00:00

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss