Tack!

Vet dock inte om du missförstod fråga 4) . Frågan var ungefär "Jämfört med en Samsung, Hur är en 7025? Bättre? Sämre? Samma?".

Men slutsatsen är att Dreamboxarna är bra grejer men att jag antagligen ska skippa 500'an och om jag ska ha en 7000 serie ska jag köra en "+" eller ?

Jag vet inte när jag tänker införskaffa något men det kan bli rätt snart - dock är jag villig att vänta "litegrann" om det betyder att jag får bättre grejer.

Om man köper tex en DM800HD eller en 7025, vilken/vilka tuner(s) följer med? Jag har tittat på en del ÅF och det står lixom inte - jag antar att det är för parabol men kan man välja eller? Samt jag kan inte hitta någon ÅF som har med tuners (vad jag sett) - är det någon som kan tipsa om någon bra ÅF som säljer både boxar och tuners ? Som man kan lita på alltså. Bor i Stockholm men det finns ju internet firmor ... Och om det är emot någon regel att skriva företagsnamn/länka här så skicka gärna ett PM i stället.

EDIT: Har hittat ett ställe som säljer tuners som funkar i åtminstone 7025S+. Fler rekommendationer välkomna. Är det samma tuner för ComHem som för ComHem HD ? (jag vet att det för tillfället inte går att köra ComHem HD ..)