Hej, jag undrar bara om comhems hd kanaler funkar på en DM800?
Funderar på att köpa en så det skulle vara bra att veta innan.
Hej, jag undrar bara om comhems hd kanaler funkar på en DM800?
Funderar på att köpa en så det skulle vara bra att veta innan.
Nix finns ingen lösning på deras parning, skall man se ComHems HD så får man hålla sig till deras egen box
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
viasat och canal digitals kanaler via satelit då?
Viasat = nej
CD = ja
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
varför funkar det inte? är det koderna som inte går att skicka eller är det programmen som inte funkar till hd eller är det att korten är låsta till boxen?
Isåfall kan man inte lägga in boxid i servern?
Dom har en ny lösning på korten som inte fungerar med cardsharing i dagsläget...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
ok men det kan komma? eller vet ni att det kommer?
Hur mycket man än vill, så kan man inte se in i framtiden. Att det kan komma är väl inte helt omöjligt, men att man vet att det ska komma tvivlar jag på.
Worst case är ju att conax cas7 endast kommer användas för inbyggda lösningar typ denna humax box, och inte kommer förekomma alls i samma form som separat ca-modul. Om det sen är genomtänkt och väl integrerat så kan det ju hända att DCW aldrig passerar boxens ram eller nåt exponerat interface på något sätt (allt på ett chip typ), isf är det i praktiken omöjligt att få ut dom för vidare distribution. Inte helt osannolikt scenario mtp att det marknadsförs som motmedel mot just DCW distribution.
bowman
Är detta senario enbart för HD kanalerna eller innebär det "slutet" för CS:'(