Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tackar !
Surt att man ska behöva betala för extra tv, går det inte att köra analog signal ? kanske blir skit...
Du kan ju köra med en "Cardsplitter". Fast du kanske har HD-boxen eftersom du har HDMI? då kan det bli problem eftersom de pairar kort och box, enligt uppgift ska det dock gå att ringa till ComHem och få upplåst för fler boxar.