Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Någon som kan koppla EN digitalbox till två tv-apparater????

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    Varför sätter du T-kopplingen där ? (sätt den direkt i TV-uttaget). En kabel till digital-boxen, och från den vidare till VHSen. Sedan har du en egen kabel till den andra TVn.

Du får dock bara in gratis (ingår i hyran oftast) kanalerna som skickas ut analogt i TVn utan en digitalbox ?

Eller vad menar du ?

Och nej jag ska inte ha någon MP3 spelare, hjälpen här är gratis.

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Tackad
    1 gånger

Thumbs down Samma..

Jag e ute efter lite samma sak en box som kan visa bilder på 2 källor. E lite för snål för å köpa en till box å en till hårddisk för 3000 bara för att slippa sitta i samma soffa som tjejen å kolla på det hon kollar på (Eftersom det e tjejen som nästan alltid (Läs 99%) bestämmer i slutändan) plus att hon tycker det e för dyrt för att köpa en till box å hålla på. Men jag ska kolla om jag kan göra om scart utgången å trycka in den i min förstärkare å se om man kan få dubbla utsignaler via den. (När man får tillåtelse att göra det eftersom det alltid är massa gnäll om att antingen så gör jag ALDRIG nått vettigt hemma eller så gnälls det som att jag ALDRIG tar det lugnt och umgås med henne.)

Liknande ämnen

1. Koppla bild och ljud till flera TV-apparater
    Av Vistasol i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-12, 14:48
  2. Dreambox DM600 till två tv apparater
    Av sampolinen i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 19:00
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 20:22
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 11:56
  5. Lösning till fler tv-apparater
    Av ruttnahajen i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 16:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss