-
Färsking
Kommer ringa till Com Hem imorgon och byta till Small samt lägga till de kanaler jag vill ha. Kommer bli billigare än det jag har nu (Medium 8 favoriter)
Man slipper kortavgiften med small.
Fick också ett brev från min inya hyresvärd (fastigheten jag bor byter precis ägare)
de kommer framöver byta kabeloperatör till Sydantenn och även ansluta fastigheten till stadsnätet som också erbjuder ip-tv.
Låter som det blir dags att försöka sälja sin dreambox för jag antar att Sydantenn inte använder DVB-C
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler